Reklama

Kościół

#Nierozerwalni

Intrygująca, nietypowa witryna internetowa, specjalne profile na kanałach social media, super moc - tak prezentuje się rodzina Nierozerwalnych. Właśnie pojawiła się w sieci i na pewno będzie o niej głośno.

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Organizatorem kampanii społecznej #Nierozerwalni, która właśnie wystartowała jest Stowarzyszenie Diakonia Ruchu Światło-Życie. Młodzież z wielką starannością wykreowała wyżej wspomnianą rodzinę Nierozerwalnych i przygotowała dla niej plan.

Więzi rodzinne oraz relacje między dziećmi i rodzicami są znaczące dla prawidłowego rozwoju i funkcjonowania dzieci. Rodzina jest odpowiedzialna za kształtowanie osobowości dziecka, a także wspiera rozwój aktywności, cech, zachowań, wartości oraz norm społecznych. Dlatego też pomysł na kampanie z przekazem edukacyjnym o budowaniu więzi rodzinnych i ukazanie jak ważna dla każdego z nas jest rodzina.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

Wśród ambasadorów kampanii są m.in. Paweł Królikowski, Mateusz Banaszkiewicz, Monika i Marcin Gomułkowie, Staszek Karpiel-Bułecka, Agnieszka i Piotr Cudzichowie. Wkrótce ujawnieni będą kolejni liderzy opinii, którzy zdecydowali się wesprzeć ten projekt.

Pod adresem strony www.nierozerwalni.org znajdziemy aktualności dotyczące przebiegu kampanii, a także różnorodne przekazy edukacyjne dla rodziców, w tym: praktyczne propozycje zadań i ćwiczeń wykonywanych wspólnie przez rodziców z dziećmi, sposoby rozwijania wzajemnej komunikacji w rodzinie, konstruktywne spędzanie wspólnego czasu wolnego oraz planowanie i wyznaczanie celów rodzinnych. Dla ułatwienia przekazu strona podzielona jest na obszary dobrze nam znane z naszego życia, jak przedpokój, kuchnia, salon, pokój dziecka czy sypialnia rodziców. Za redakcję odpowiedzialni będą profesjonaliści: psycholodzy, pedagodzy, profilaktycy, blogerzy tematyki rodzinnej, a nad wszystkim czuwać będą dr hab. Maria Ryś prof. UKSW w Warszawie, dr hab. Zbigniew Gaś prof. WSEiI w Lublinie.

Sercem kampanii będzie akcja w mediach społecznościowych „#nierozerwalni”. W dzisiejszych czasach social media są podstawą każdych działań marketingowych, albowiem cieszą się ogromną popularnością. Proponujemy, aby każdy miesiąc był poświęcony innemu tematowi wpływającemu na prawidłowe i twórcze funkcjonowanie rodziny. W trakcie tego czasu oprócz przekazu edukacyjno-informacyjnego proponowane będę rodzinom uczestniczącym w kampanii rożnego rodzaju zadania powiązane z tematem miesiąca. Wśród tematów m.in: stół miejscem spotkania i świętowania, rodzinne spędzanie czasu, rodzina wielopokoleniowa. Wszystkie tematyczne wpisy powinny być oznaczane hasztagiem #nierozerwalni co pozwoli budować rodzinną społeczność.

Reklama

Ponadto powstanie specjalny utwór „Nierozerwalni”, w którym zaśpiewają znani artyści, a premiera planowana jest na początek czerwca. Będzie wiele konkursów, przygotowanych jest sporo niespodzianek, ale szczegóły, jak zapowiadają organizatorzy, ujawniane będą stopniowo. Warto więc śledzić www.nierozerwalni.org.

„Kampania społeczna dla rodzin: #Nierozerwalni” realizowana jest w ramach Narodowego Programu Zdrowia 2016-2020 na zlecenie Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.

2018-03-07 07:43

Oceń: 0 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Meandry kampanii "Przekażmy sobie znak pokoju"

[ TEMATY ]

kampania

maszwplyw.pl/plakat kampanii

Wyrażamy przekonanie, że katolicy nie powinni brać udziału w kampanii „Przekażmy sobie znak pokoju”, gdyż rozmywa ona jednoznaczne wymagania Ewangelii – czytamy we wczorajszym komunikacie Prezydium Konferencji Episkopatu Polski na temat skierowanej do katolików kampanii rozpoczętej w ubiegłym tygodniu przez organizacje LGBT. Patronat nad nią objęły niektóre redakcje katolickie.

„Przekażmy sobie znak pokoju” to nazwa pierwszej w Polsce kampanii społecznej środowisk LGBT, w którą włączyli się przedstawiciele środowisk katolickich, spod znaku tzw. katolicyzmu otwartego. Organizatorzy zapewniają, że celem kampanii nie jest zgłaszanie postulatów politycznych czy doktrynalnych, ale „przypomnienie, że z wartości chrześcijańskich wypływa konieczność postawy szacunku, otwarcia i życzliwego dialogu wobec wszystkich ludzi, także homoseksualnych, biseksualnych i transpłciowych”. Dwie dłonie przekazujące sobie znak pokoju, w jednej różaniec, na drugiej tęczowa opaska symbolizująca przynależność do środowiska LGBT - tak wygląda plakat zmieszczony na stronie internetowej kampanii a także banery, które wkrótce zawisną w kilku polskich miastach. Organizatorami akcji są Kampania przeciw Homofobii, Stowarzyszenie Tornado oraz Grupa Polskich Chrześcijan LGBT „Wiara i Tęcza”.

CZYTAJ DALEJ

Św. Grzegorz VII, papież

pl.wikipedia.org

CZYTAJ DALEJ

Rozmowa z Ojcem - Uroczystość Najświętszej Trójcy

2024-05-25 13:53

[ TEMATY ]

abp Wacław Depo

Karol Porwich/Niedziela

Abp Wacław Depo

Abp Wacław Depo

Jak wygląda życie codzienne Kościoła widziane z perspektywy metropolii, w której ważne miejsce ma Jasna Góra? Co w życiu człowieka wiary jest najważniejsze? Czy potrafimy zaufać Bogu i powierzyć Mu swoje życie? Na te i inne pytania w cyklicznej audycji "Rozmowy z Ojcem" odpowiada abp Wacław Depo.

CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję