„Reforma edukacji:
założenia, skutki, drogi wyjścia”
Aula Stefana kard. Wyszyńskiego KUL
Lublin, 8 października 2005 r.
9.00 - Otwarcie konferencji
9.15 - o. prof. dr hab. Mieczysław A. Krąpiec: Na czym polega kształcenie klasyczne?
10.00 - Dyskusja
10.15 - Przerwa
10.30 - mgr Arkadiusz Robaczewski: Ideowe założenia reformy (cele i założenia reformy w ocenie antropologa)
11.00 - mgr Dariusz Zalewski: Dydaktyczne i strukturalne aspekty reformy
11.30 - prof. dr hab. Henryk Kiereś: Ideologizacja wykształcenia humanistycznego
12.15 - Dyskusja
12.30 - Przerwa
13.00 - prof. dr hab. Janusz Czyż: Aspekt demograficzny edukacji w kontekście jej reformowania
13.45 - Dyskusja panelowa z udziałem nauczycieli:
* mgr Szymon Cieślar: Ścieżki międzyprzedmiotowe w zreformowanej szkole
* mgr Magdalena Jaworska: Reforma edukacji a nauczanie historii
15.00 - red. Ewa Polak-Pałkiewicz: Szkoła po reformie - co dalej?
15.45 - Zakończenie konferencji
Pomóż w rozwoju naszego portalu