Reklama

Wiadomości

Patrycja Kotecka rezygnuje z pracy w zarządzie LINK4

Patrycja Kotecka zrezygnowała z funkcji członka zarządu LINK4. Jak się podaje portal wgospodarce.pl pozostanie Ona w spółce na stanowisku Dyrektora Pionu Marketingu. W zarządzie TU LINK4 zasiadała od marca 2020 roku.

[ TEMATY ]

LINK4

Link 4

Patrycja Kotecka, członek Zarządu LINK4

Patrycja Kotecka, członek Zarządu LINK4

Bądź na bieżąco!

Zapisz się do newslettera

Złożyłam rezygnację z funkcji członka zarządu LINK4 z przyczyn osobistych. Planuję dokończyć doktorat i skupić się bardziej na pracy naukowej, co jest trudne do pogodzenia z licznymi obowiązkami w zarządzie Towarzystwa Ubezpieczeń LINK4 - powiedziała Patrycja Kotecka.

Podziel się cytatem

W zarządzie odpowiadała za marketing, sprzedaż online, a także dział prawny i cyberbezpieczeństwo. Kotecka pozostaje w spółce na stanowisku Dyrektora Pionu Marketingu. Od 2016 roku, czyli od czasu, gdy kieruje marketingiem i sprzedażą online, w TU LINK4, sprzedaż wzrosła prawie trzykrotnie, a Link4 pozostaje w trójce najbardziej rozpoznawalnych brandów ubezpieczeniowych. Firma otrzymała liczne nagrody za skuteczne kampanie marketingowe w tym dwie statuetki Effie Awards.

Kotecka od marca 2016 pełniłą funkcję dyrektora Marketingu i Sprzedaży On-Line, a następnie szefowej Pionu. Jak usłyszeliśmy w spółce, pozostanie na tym stanowisku. Jej zespół został wielokrotnie uhonorowany prestiżową statuetką Effie Awards za efektywne kampanie reklamowe. Pod kierownictwem Koteckiej wprowadzono rozwiązania marketingowe, które spowodowały przyrost klientów. Patrycja Kotecka koordynowała także w LINK4 projekty realizujące społeczną odpowiedzialność biznesu.

Pomóż w rozwoju naszego portalu

Wspieram

W kwietniu ubiegłego roku, Kantar Polska wyróżnił instytucje finansowe, które najefektywniej kreowały swój wizerunek i dzięki temu zyskały zaufanie i zaangażowanie swoich klientów. Marketing LINK4 został doceniony za kreatywność w przedstawieniu reklam firmy.

Podziel się cytatem

To dla nas szczególne wyróżnienie, bo przypadające na wyjątkowy czas pandemii. Mimo obiektywnych trudności, z którymi musiała sobie radzić cała branża ubezpieczeniowa, osiągnęliśmy rekordowe wyniki sprzedaży poprzez call center, a to także zasługa ugruntowanej siły naszej marki jako wiarygodnego ubezpieczyciela w niepewnych czasach. Konsekwentnie budowany wyrazisty wizerunek LINK4 przekłada się na zaufanie klientów i nawet w trudnych czasach pozwala nam odnosić marketingowe sukcesy – mówiła wówczas Patrycja Kotecka. - Silna pozycja w sektorze sprzedaży bezpośredniej to od lat znak rozpoznawczy LINK4 i zobowiązanie do wciąż lepszych wyników – mówi Patrycja Kotecka.

Patrycja Kotecka karierę rozpoczynała jako dziennikarka śledcza m.in. w „Super Expressie” i „Życiu Warszawy”, gdzie została wyróżniona tytułem Dziennikarki Roku. W 2005 r. prowadziła magazyn „Reporter” w TV4 – za ten program otrzymała nominację do nagrody „Grand Press”. Od 2006 r. pracowała w TVP, najpierw jako współtwórczyni programów publicystycznych i koordynator projektu TVP INFO, a następnie – do 2009 – wiceszefowa Agencji Informacji TVP. W latach 2009-2015 pełniła funkcję kierownika ds. projektów medialnych w firmie reklamowej Apella. Dzięki jej projektom i wdrożeniom programy informacyjne znacząco zwiększyły swą widownię, a niektóre z nich stały się liderami w swoich kategoriach. Ukończyła studia MBA w Instytucie Nauk Ekonomicznych PAN. Jest też absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Katedry Teorii Zarządzania SGH oraz Akademii Dyplomatycznej PISM.

2023-02-20 12:03

Oceń: +2 0

Reklama

Wybrane dla Ciebie

Pora na uczciwe ubezpieczenie i przejrzyste zasady

[ TEMATY ]

LINK4

Adobe Stock

Gdy wyjeżdżamy samochodem na drogę, nikt z nas nie zakłada wypadku, niemniej życie jest nieprzewidywalne i z taką nieprzyjemną ewentualnością zawsze musimy się liczyć. Jak zatem zabezpieczyć się przed finansowymi skutkami wypadku? Najrozsądniejszym rozwiązaniem jest kompleksowe ubezpieczenie – OC i AC.

Wybór najlepszego ubezpieczenia przypomina przygotowania do wysokogórskiej wyprawy. Nikt rozsądny nie udaje się w niebezpieczną i nieznaną drogę z niesprawdzonym sprzętem i przewodnikiem wynajętym na przypadkowej stronie internetowej. Podobnie jest w przypadku ubezpieczyciela: potrzebujemy sprawdzonego partnera, a takim jest niewątpliwie LINK4. O profesjonalizmie, przyjaznym podejściu do ludzi, jak i o sprawności działań tego ubezpieczyciela dobitnie świadczą relacje zadowolonych klientów, odznaczenie Top Marką Lauru Klienta 2022 w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych direct oraz przyznanie prestiżowego złotego Lauru Klienta w segmencie jakości obsługi klientów indywidualnych. Za wyborem LINK4 jako partnera w ubezpieczeniach dodatkowo przemawia fakt, że jest to stabilna, a co najważniejsze – sprawdzona firma o polskim kapitale. We współpracy z LINK4 otrzymujemy nie tylko profesjonalne usługi ubezpieczeniowe, ale także wspieramy rodzimą gospodarkę.
CZYTAJ DALEJ

Z duchowej pustyni do źródła wody żywej. Dlaczego młodzi lgną na katolicki Festiwal Życia?

2025-07-08 10:33

[ TEMATY ]

Festiwal Życia

Festiwal Życia w Kokotku

fot. Grzegorz Szpak

Co sprawia, że młodzi ludzie na początku wakacji chcą spędzić cały tydzień na katolickim festiwalu? Skala wydarzenia oraz odpowiedzi uczestników są zaskakujące.

Nie tylko ze Śląska, nie tylko z całej Polski, ale także z różnych części Europy i świata – około półtora tysiąca młodych ludzi przyjechało w poniedziałek do Kokotka, leśnej dzielnicy Lublińca, by przez cały tydzień bawić się i modlić na Festiwalu Życia – największym katolickim festiwalu dla młodzieży w kraju.
CZYTAJ DALEJ

Rowerem do Rzymu. Młodzież z Siedlec na jubileuszowej pielgrzymce nadziei

2025-07-08 16:00

[ TEMATY ]

pielgrzymka

Rzym

rower

młodzież

Pielgrzymka Rowerowa

Siedlce

Adobe.Stock

Bez wygód, ale gotowi na wysiłek, z sercami otwartymi na zmianę. Dziewięcioosobowa grupa młodzieży wraz z duszpasterzem - ks. Radosławem Piotrowskim wyruszyła na wyjątkową pielgrzymkę - nie pieszo, nie autokarem, lecz... rowerem. Ich celem jest Rzym, a motywacją - Rok Jubileuszowy, ogłoszony przez papieża Franciszka i Jubileusz Młodych, który odbędzie się na przełomie lipca i sierpnia w Wiecznym Mieście.

Ks. Radosław Piotrowski, duszpasterz młodzieży diecezji siedleckiej i inicjator wyprawy, zdradza, że wszystko zaczęło się rok wcześniej, podczas pielgrzymki pieszej. „Chcieliśmy pójść gdzieś dalej niż Polska. I kiedy papież Franciszek ogłosił Rok Jubileuszowy i zaprosił młodych do Rzymu, to automatycznie przyjęliśmy, że to jest właśnie to wołanie Pana Boga, żebyśmy odwiedzili Wieczne Miasto - na rowerach” - wskazuje.
CZYTAJ DALEJ

Reklama

Najczęściej czytane

REKLAMA

W związku z tym, iż od dnia 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia Dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) uprzejmie Państwa informujemy, iż nasza organizacja, mając szczególnie na względzie bezpieczeństwo danych osobowych, które przetwarza, wdrożyła System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji w rozumieniu odpowiednich polityk ochrony danych (zgodnie z art. 24 ust. 2 przedmiotowego rozporządzenia ogólnego). W celu dochowania należytej staranności w kontekście ochrony danych osobowych, Zarząd Instytutu NIEDZIELA wyznaczył w organizacji Inspektora Ochrony Danych.
Więcej o polityce prywatności czytaj TUTAJ.

Akceptuję